Monday 21 March 2011

Sekolah =.= :D :)


warghhh ~ sekolah sekolah sekolah , Lincah laaa sikit habis , Brrrrrrrrr SPM SPM SPM , Lincah laaa datang =.= malas siakkkkkkk tetiap hari bangun awal pagi pastuh kene siap2 pergi sekolah , dalam setiap minggu , aku cume suke hari JUMAAT je sebab esok nye SABTU *cuti lah kann haha baru lah macam enjoy sikit , aku tulis entry ni bukan bermaksud aku benci sekolah eh  cume aku nak habis sekolah cepat2 , aku tahuu ramai orang cakap *alaa nanti dah habis sekolah mesti kau rase macam nak sekolah balik doo, bosan beb , haha dah biase aku dengar orang cakap macam tuu , yeahh aku pun rase macam tuu tapi tu lah sifat manusia kann mule2 terkejar2 sesuatu bende then bile dah dapat rase macam nothing pulak kann , haihhh , so ape yg perlu aku buat sekarang , study betul2 lahh kann nak SPM punye pasal pastu aku nak sambung study tinggi2 :), haha tuu je kot aku nak tuliss dah tak tahu nak meleweh ape lagi , Sekian Terima Kasih , renung2kan dan selamat Beramal :D

No comments:

Post a Comment