Tuesday 22 March 2011

Duit , Shopping dan SPM =.=


                                                           dan


                                                          dan




Duit , Shopping dan SPM , tige2 ni buat kan aku STRESSS =.=

Bile siak nak banyak duit =.= banyak siak bende aku nak shopping . kalau banyak duit kan best , macam2 bende boleh beli , skg aku dah tak keje macam dulu so just berharap dekat duit sekolah je lahh , tiap2 minggu kumpul , pastu habiskan , haha memang macam tu ahh rutin  mingguan aku -,- erghhh lincah laa sikit HABIS SEKOLAH , nanti aku boleh carik kerja pastuh DAPAT DUIT hihi :D aku tahu kewajipan aku sekarang sebagai seorang pelajar , aku kene STUDY BETUL2 nak2 dengan aku nak SPM tahun ni kannn :) aku berharap sangat dapat skor semua subjek yg aku amik , hope sangat dapat 9A+ , dah lama aku tak tgk mak bapak aku happy dgn result aku , setakat ni keputusan UPSR dgn PMR aku je laa kan buat dorang tersenyum lebar , tapi dua tuu just peperiksaan biase je kot bagi aku , tak macam SPM yg aku nak amek tahun ni , penentu MASA DEPAN beb , so Acap , kau kene start study dari sekarang kalau kau nak hidup senang and gembirakan ayah dan mama kau , okay ? :) Amin amin ya rabbal alamin :)

No comments:

Post a Comment